A szobatárs - 2011

Egy újabb kívánságot teljesítek. A szobatárs című filmet másodszorra nézem meg, de valahogy másnak éreztem, mint anno, mikor először néztem végig. A történet két lány között játszódik, akik egymás szobatársai lesznek az egyetemen. Természetesen van benne szerelem is, de főként a thriller részére fókuszál.


Rebecca egy őrült lány, aki mániákus betegségben szenved. A legnagyobb baj, hogy nem szedte a gyógyszereit, így nem véletlenül kattant be. A történet elején Beca (Leighton Meester) és Sara (Mira Kelly) szobatársak lesznek a koleszban. Egy darabig kijönnek, majd kiderült, hogy Beca nem teljesen normális, elüldözi barátnője mellől Tracyt (Aly Michalka), illetve még egy kismacskát is képes kimosni, aki persze belehal a dologba. Ha nincs is annyira thrilleres története, szerintem az ilyenek miatt nem kellene 16 éven alul megnézni, mert rossz hatással lehet az emberre.

Tracy persze szerelmes is lesz, amit Beca szintén nem képes elviselni, de Stephent (Cam Giganted) már nem tudja elintézni. Végül Beca rátámad Tracyre, de Stephen beavatkozásával megmenekül a lány és végül muszáj leszúrnia Becát. A végén láthatjuk, hogy Tracy nem akar egyenlőre szobatársat, de végül összeköltözik a barátjával.

Elgondolkodtató, mély érzéseket keltő és főleg tragikus, ami a lánnyal történik, hiszen tulajdonképpen nem tehetett semmiről, mert beteg volt, bár a szülők figyelhettek volna rá jobban is, hogy szedje a gyógyszereit.

Amúgy a történet engem nagyon megfogott, szeretem ezt a filmet, mert minden megvan benne, ráadásul jó néhány kedvenc színészem is szerepel a moziban. Leighton szerintem nagyon nagy alakítást nyújtott, ilyesmiben előtte még nem mutatta meg magát. Aly Michalkának is örültem, bírom a csajt, de még nem kapott olyan karaktert, amiben mást nyújtana, mint addig mindig. Kat Graham és Nina Dobrev is feltűnik a filmben, még ha csak kevés időre, így még jobban érdekelt az alkotás, főleg, hogy Matt Lanter alakítja a kissé zizi exet.

Értékelés: 10/9. Egy-két mozzanatot kivéve imádtam a filmet, szerintem tökéletes. Mindenképpen ajánlom azoknak, akik felfogják, hogy mit és miért csinál a lány, aki viszont nem tudja, annak nem ajánlom, ugyanis nem igazán érti majd a történet hátterét. Én nagyon beleéltem magam és nagyon elgondolkodtatott A szobatárs című film.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...